دانلود بازی Nexuiz نسخه FLT برای Pc

بین مطالب وب سایت جستجو کنید

.:وبلاگ تخصصی دانلود و اخبار بازی های روز:. + .: دانلود بازی های آندروید و اخبار آنها:.


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
Amir
8:49
پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391

توضیحات: انها بیشترین کار روزانه خود را صرف اموزش جنگ و ساخت سلاح میکنند تا رغیب خود را از گردانه خارج کنند , حال شما باید این آتش را با از بین بردن دشمن یا با راه کاری برای دوستی مطلق،خاموش کنید. در سال ۲۰۱۰ بازی کامپیوتری در سبک تیراندازی به جهانیان شناخته شده به عنوان Nexuiz که از موتور خوبی برخوردار بود. و توانست توقع گیمرها را برآورده کند و بازی مانگاری شود تا انجا که،THQ  اعلام کرد که بهعنوان بخشی از برنامه های خود در اوایل سال ۲۰۱۲ نسخه دوم این بازی منتشر خواهد شد . نسخه دوم بازی به نام Nexuiz reinvents از موتور CryENGINE بهرمند است که توسط توسعه دهنده مبتنی دنور بر پایه IllFonic helmed ایجاد شده است . بازی Nexuiz بر اساس تیرانداز اول شخص است که در آن شما خصمانه با خونریزی و نفرت به جنگ پرداخته تا دشمن خود را از بین ببرید.

 

System Requirements

OS: Windows XP, Vista or Windows 7, with the latest Service Pack
Processor: Intel Core 2 Duo at 2Ghz, or AMD Athlon 64 x2 2ghz, or better
Memory: 2Gb Vista requires 3Gb
Graphics: NVidia 8800GT with 512Mb RAM, ATI 3850HD with 512Mb RAM, or better
DirectX®: 9.0c
Hard Drive: 3Gb
Sound: DirectX Compatible Sound Card


 

 

For centuries the Kavussari and the Forsellians have waged war. They have a fragile truce but due to their seething disgust of each other they still pit their warriors against each other in arenas rather than on the fields of war

 

انها بیشترین کار روزانه خود را صرف اموزش جنگ و ساخت سلاح میکنند تا رغیب خود را از گردانه خارج کنند , حال شما باید این آتش را با از بین بردن دشمن یا با راه کاری برای دوستی مطلق،خاموش کنید. در سال ۲۰۱۰ بازی کامپیوتری در سبک تیراندازی به جهانیان شناخته شده به عنوان Nexuiz که از موتور خوبی برخوردار بود. و توانست توقع گیمرها را برآورده کند و بازی مانگاری شود تا انجا که،THQ  اعلام کرد که بهعنوان بخشی از برنامه های خود در اوایل سال ۲۰۱۲ نسخه دوم این بازی منتشر خواهد شد . نسخه دوم بازی به نام Nexuiz reinvents از موتور CryENGINE بهرمند است که توسط توسعه دهنده مبتنی دنور بر پایه IllFonic helmed ایجاد شده است . بازی Nexuiz بر اساس تیرانداز اول شخص است که در آن شما خصمانه با خونریزی و نفرت به جنگ پرداخته تا دشمن خود را از بین ببرید.بازی با الهام از زمان اینده در فضا , همراه با سلاح های کلاسیک و مدرن همچنین مرگ بار , غول های بزرگ و قوی در فضایی بزرگ (Open World) ساخته شده است تا به جنگ ربات ها بروید و انها را از بین ببرید. از قابلیت های این بازی میتوان به پرش های بلند و مواج با سلاح های مدرن و پیشرفته و غیر قابل وصف در صورتی که تا حالا نظیر انها را ندیدید اشاره کرد که با قابلیت انلاین بازی میتوانید به کشتن دوستان یا با کمک انها به کشتن دشمن در بازی بپردازید.

 

عکس شماره 1

Nexuiz-1
عکس شماره 2

Nexuiz-2
عکس شماره 3

Nexuiz-3

 

راهنمایی در باره فایلها
فایلهای سایت دان پی سی معمولا
سه بار Zip و یا Rar می شوند تا کمی از حجمشان کم شود وشما دوستان بتوانید راحت تر آن هارا دانلود کنید.برای دانلود این فایلها نیز شما نیاز به یک برنامه ی Winrar دارید که تمامی مراحل گفته شده را می توانید با آن اکسترکت نمایید.نکته ی قابل توجه دیگر آن است که تمامی فایلهای سایت دان پی سی دارای 10 درصد ریکاوری در زیپ می باشند که اگر مشکلی در دانلود برای فایل رخ دهد شما می توانید آن را ریکاوری کرده وبازگردانی کنید.

 

لینک های دانلود مستقیم
این لینک ها از سرور های اصلی سایت دان پی سی می باشند وهیچ وقت وبه هیچ گونه ای پاک نخواهند شد.والبته محدودیتی نیز ندارند.

دانلود قسمت اول (Nexuiz )

دانلود قسمت دوم (Nexuiz )

دانلود قسمت سوم (Nexuiz )


تعداد بازدید از این مطلب: 1567
بازدید : 1567

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:









دوستان عزیز میخواستم بدونم با این که بازی های کنسول و بازی های آندروید هم در وبلاگمون بزاریم موافقید


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود